2014. augusztus 27., szerda

3 év, szülinap

K-val augusztus 19-én voltunk 3 évesek. Annyi minden történt ez alatt az idő alatt, a két legcsodálatosabb embert kaptam az élettől: a kislányunkat és a szerelmemet. Ha valaki 3 és fél évvel ezelőtt ezt a jövőt jósolja nekem, komolyan mondom, körberöhögtem volna. Nem azért, mert nem erre vágytam, mert pontosan ez volt az álmaim netovábbja, hanem mert az életem teljesen más volt és egy szikrányi esélyt sem láttam arra, hogy megtalálom a számomra tökéletes embert, aki amellett, hogy a szerelmem és a társam minden szempontból, de még a jövőképünk is teljesen megegyezett. 
Nem nagyon szoktuk ünnepelni az évfordulónkat, de ez abból a szempontból igenis különleges volt, hogy immár hárman vagyunk, és igazi család lettünk, ezt viszont érdemes megünnepelni és érdemes hálát adni, hogy nekünk ez megadatott.

The best birthday ever...Az egész napot hármasban töltöttük. Elmentünk ebédelni hármasban, Buci persze az egészet végigaludta, sétáltunk egy nagyot, majd hétvégén kimentünk Szentendrére sütizni. De hogy mi mekkora hülyék vagyunk...arra nem is gondoltunk, hogy a macskakövek nem teljesen babakocsi kompatibilisek. Szerencsére a kismanó ezt is végigaludta, akkor ébredt csak fel, mikor indultunk haza.
Annyira boldog vagyok, és szerencsés, hogy megadatott ez a csoda :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése