2014. augusztus 16., szombat

Tápszer vs. víz

Pár hete, mióta rájött, hogy a játszócumiból nem jön semmi, és így értelmetlen számára a használata, úgy alszik csak el, ha ihat egy kis vizet. Bár ennek az a hátulütője, hogy ha már majdnem leragadtak a szemei, előfordul, hogy félrenyel és ezzel felébreszti magát - ördögi kör. De általában az altatás így max. 10 perc, legjobb esetben 10 mp. Tegnap azonban a 8 órás és a 10-fél 11-es evésnél nem akarta elfogadni a tápszert. Nem tudtam, mi a gond, a pocakjára tippeltem, bár kapja napi 3x az Infacolt (amit nagyon utál, nagyon nem ízlik neki, fintorog, mikor megkapja, és van, mikor öklendezik is...édesem), azért megtornáztattam. Jött egy kis kaka, utána már nem volt hiszti, megette és aludt. Akkor azt hittem, ezzel meg is van oldva, minden ok. Na de ma újrajátszódott a tegnapi menetrend. Kipróbáltam, hogy nem a tápszert adtam oda, hanem a vizet. Azt egy hang nélkül elkezdte inni, nem volt semmi gond. Viszont az nem mehet, hogy nem eszik rendesen. Azzal szórakoztam, hogy cserélgettem a vizet meg a tápszert, hátha ki tudom cselezni, de csúnyán benéztem, a kiscsaj rafkósabb ennél. Kb az 5. ilyen cserénél sikerült csak, valószínűleg már nagyon fáradt lehetett akkor. Miután elaludt, elgondolkodtam, hogy vajon miért csinálja ezt? Nem állapot, hogy ilyen hiszti legyen az evésnél (amit sosem gondoltam volna, mert olyan éhenkórász, anno a tápszercsere sem érdekelte, teljesen mindegy volt, hogy tea, víz vagy tápszer). Végeredményben a következőre jutottam: estére már eléggé elfárad, akkora már van egy kis nyűgösködés, az alvást meg összeköti a vízivással. Tehát ilyenkor már aludni akar, és ezért nem akar tápszert enni, mert az bizony nem az alvás része...ennyit az asszociációról, jól megszívatott. Ja de a tápszer után még így is igényelte a vizet az elalváshoz, ami jár, az jár :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése