2014. augusztus 16., szombat

Megfigyel

Mindent, mindenkit. A legújabb, hogy észrevette, hogy van kezecskéje. Ökölbe szorítja a bal kezét, ráfókuszál és hosszasan tanulmányozza. Hihetetlenül cuki ilyenkor. Annyira szerelmesek vagyunk K-val ebbe a huncut kislányba.

Még a születésekor kapott egy rózsaszínű, macis lufit. Eddig az ágyára volt kötve, addig nem is érdekelte. Na de most. Odaraktam neki úgy, hogy pont ráláthasson és egy órán keresztül bámulta, le sem vette róla a szemét. Majd utána kimentünk a konyhába mosogatni (nyilván én, nem a Bucilányt fogtam be rabszolgamunkára), szóval kivittem őt is magammal a hordozóban. Rákötöttem a lufit, és Buci le sem vette róla a szemét. Majd szép lassan elaludt, de azért a szemét nyitogatta, rápillantott a lufira, hogy megvan-e még, és miután konstatálta, hogy minden rendben van, aludt is tovább. K akkor jött haza, mikor meglátta,annyira meghatódott az ő édes kicsi lánykáján, csak mosolyogtunk és néztük, milyen csodálatos kismanó.

Pár napja minden fürdés előtt egy kis babamasszázzsal kényeztetem Őbuciságát. Közben énekelek is neki, a legjobban a lassabb Adele dalok, Sam Brown-tól a Stop, illetve Alicia Keys Fallin'-ja a kedvencei. Ilyenkor akkorákat mosolyog, rúgkapál és az ő kis gagyogós hangján énekel velem, meg kell zabálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése