2015. február 20., péntek

Betegség, nyaralás

Bucilány már vagy 2 napja elég csúnyán, szárazan köhög. Szerencsére nem sokat, de baromira féltjük. K-val úgy döntöttünk, hogy felhívjuk a dokit, mielőtt még bemennénk, hogy ő mit mond. Azt mondta, hogy ne vigyük be, mert nem kéne, ha a sok beteg gyerektől elkapjon valamit, mert lehet, hogy ez csak egy nátha (remélem). Figyeljük folyamatosan, nézzük, hogy van-e láza, szerencsére eddig nem volt (kopp kopp). A közérzete teljesen jó, most éppen alszik, éjszaka is csak enni ébredt fel. We'll see...

Ma meg, mikor K indult el itthonról, adott egy puszit, erre Buci elkezdett neki cuppogni, majd nyitotta a száját, hogy ez neki is jár, nehogy már pont ő maradjon ki a jóból :) 

Elég sokat gondolkoztunk azon, hogy nyáron elmenjünk-e nyaralni vagy sem. Pro és kontra számba vettünk mindent, de még így se tudtuk 100 %-osan meghozni a döntést. Horvátországot néztük, rengeteg város szóba jött, de mindig Makarskával hasonlítottuk össze, az az etalon. 2013-ban voltunk ott, ez K kedvenc helye, de oda nem nagyon akartam, mert nem homokos. Gondolkoztunk Olaszországban is, de valahogy nem találtunk olyan szállást, ami árban és felszereltségben is szimpi lett volna. Ahol két éve voltunk, viszonylag olcsó, nagy erkélye van, ami a tengerre néz, van hűtő, légkondi és elég tágas ahhoz, hogy Buci ne érezze magát bezárva. Végül úgy döntöttünk, hogy marad az ismert hely, szóval nyáron irány Makarska.
A másik nagy dilemma az volt, hogy hárman menjünk, vagy viszünk magunkkal valakit. Már lefoglaltam a szállásunkat, mikor felhívtam aput, hogy mi lenne, ha hugommal ők is jönnének. Nem mondott semmi konkrétat, mert más terveik voltak hugommal, mondta, hogy majd megbeszéli vele. Lefoglaltam nekik a szállást, mert már csak 1 szabad szoba volt, majd hívtam is tesómat (persze nem vette fel...) Majd nagy nehezen elértem, és nagyon belelkesítettem, mondta, hogy akkor ő inkább jönne velünk, de még este megbeszéli apuval. 5 perc múlva már hívott is, hogy akkor jönnek velünk. Örülök neki nagyon, mert így azért mi is tudunk K-val pihenni egy kicsit, meg kettesben is lehetünk. Ennek örömére a nagylánynak hétfőn már csináltatjuk is a személyit, már intézem az eu kártyát is, már nagyon várom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése