2015. május 7., csütörtök

Sajnos nem ment le a láza tartósan, csak 1-2 órára. Borzalmas éjszakánk volt, hajnal négyig szintealig aludtunk, mert folyamatosan felsírt, utána meg már szerintem nagyon kimerült lehetett, így egy keveset azért tudtunk aludni. Ma végig lázas volt, sajnos dokink szabin, ismeretlenhez meg csak ha már tényleg szükséges. A bizalmam teljesen elveszítettem az orvosokban, nem szeretnék olyan dokival találkozni, aki egyből, indokolatlanul is antibiotikummal tömné. Nyilván, ha holnap is lázas lesz,  elviszem, nem kockáztatok hétvége előtt. Bár van egy olyan érzésem, hogy ez a 3 napos láz, mert semmi más tünete sincs a lázon kívül, ami 38,5 és 39 között mozog. Édes pici kislányom, a szívünk szakad meg érte, a legutálatosabb dolog így látni a gyermekedet. Szerencsére csak egy kicsit volt nyűgibb, de ezt leszámítva játszott szinte egész nap. Az evés picit nehezebben ment, meg elég keveset is evett, viszont főztem neki húslevest, ami az egyik kedvence, na az ellen nem volt semmi ellenvetése :-) 

4 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy a háromnapos, ha más baja nincs, és jó a közérzete, én kivárnék (mint ahogy Kissmajommal ki is vártam), nem kínoznám dokival, aki valószínűleg úgyis csak lázcsillapítást fog javasolni. Ha a 4-5. napon megjelennek a piros pöttyök a testén, akkor tudod, hogy ezen is túl vagytok.

    VálaszTörlés
  2. Ezek a pöttyök mekkorák? Mert a hátán van már pár darab tűhegynyi. Reggel azért a biztonság kedvéért elvittük dokihoz, mert folyamatosan 39 fokos láza volt, de ő is ezt mondta. Azért remélem ma már kicsit mérséklődik, mert már kezdi megviselni szegénykémet.

    VálaszTörlés
  3. Icipici pöttyök, szóval biztos háromnapos láz lesz, pláne, hogy a doki is megerősítette. Az én lányom is utálta, de szerencsére hamar elmúlik.

    VálaszTörlés