2014. november 14., péntek

Kúszik

Már pár hete próbálkozik a helyváltoztatással, eléggé bonyolultan, de eddig is elérte az áhított tárgyat. Aztán ezen a héten már viszonylag gyorsan eljut A-ból B-be. A héten már a játszószőnyege is a földre került, mert már eléggé ön- és közveszélyes lett (minden alkalommal kisebb szívrohamot kaptunk, mikor közelített a sarokülő széléhez), szóval innen lentebb már nem tud esni. Na de most meg már elmászik. Tegnap is vasaltam, odakúszott, elkezdte rángatni a nadrágomat, majd miután ezt megunta, és a papucsom sem volt elég izgi, a vasalódeszka lába lett a legérdekesebb. Így, hogy a padlón van, egy probléma megoldva, de helyette jött 100 másik: vezetékek, szárító, a konvektort és a magára dönthető virágot már elszeparáltuk, de ezzel még nem nyugodhatunk meg, a magasságában lévő szájba vehető, orrba dugható dolgokról nem is beszélve. Ma meg akarom rendelni a habtapi szőnyeget is, annyi mindent kell csinálni hirtelen...
Alvás: a héten elkezdtem átszoktatni  a fekvésidőt este 11-ről 9-re. Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, hogy problémamentesen átállt Buci. Az elején még megébredt párszor, gondolom furcsa volt neki, meg 5 után már nem hagytam aludni. Tegnap itt volt a kerije és egy másik barátnőm, és este 7 körül még elaludt. Azt gondoltam, hogy most akkor ugrott a 9-es alvás, de legnagyobb meglepetésemre még fél 9 körül így is elkezdett nyűgi lenni, és 21:10-kor már aludt is. Egyetlen hátulütője van ennek a korábbi alvásnak, mégpedig az, hogy elég korán, 4-6 között felébred reggelizni (bár valamelyik nap 8-kor kelt), de ezután szerencsére még visszaalszik 9-10-ig. Álomgyerek, na.
Szerdán meggyűlt a bajunk a BCG oltás helyével. Dévényezés előtt picit vérzett, majd utána is. A ruhájából beleragadhatott egy cérna, viszont elég furán nézett ki, úgyhogy inkább elvittem a dokihoz, mert olyan fura, vékony izé állt ki belőle, amiről nem tudtam eldönteni, hogy cérna, vagy valami kijött az oltás helyéből. A doki kiszedte a cérnát, lekezelte, leragasztotta, és nekem is le kell kezelnem minden nap. Ha nem javul, vagy nem ürül, mehetünk vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése