2015. december 5., szombat

Best of Buci

Már említettem, hogy elkezdtem egy füzetbe írni a számomra fontosabb pillanatokat. A Best of Buci bejegyzésekben ezeket fogom megörökíteni.

2015.09.11. 
- elkobozta az egyik hajgumimat, kis idő múlva kérem tőle. Szemrebbenés nélkül elővette a szekrényéből és átadta 
- pálcával a hűtő alól kipiszkált egy ősrégi sültkrumplit, majd vigyorogva a szájába tömte
- hozott egy csattot és mondta is, hogy "csa"

09.12.
- lábujjhegyen mászkál
- nagyival mondta: lab (labda), lá (lánc)
- az Auchanban egyedül tolta a csordultig telepakolt bevásárlókocsi. Nem engedte, hogy hozzáérjünk és tök viccesen nézett ki mert olyan volt, mintha magától menne a kocsi

09.13.
- délutáni alvás apával, majd mikor felébredt, K kezébe nyomta a cumit és mutatott a konyhárra, hogy onnan hozhatja is a vizet
- éjféli etetés: Buci visszaaludt, mire készen lettem a tápszerrel. Kétszer megráztam a cumit a feje mellett és már nyitotta is a száját

09.14.
- félig-egyedül felvette a nadrágját
- sssz (kígyó)
- páh (háp)
- meglettek az eldugott fogkefék...

09.19. 
- belepisilt a wc-be

09.21.
- megint pisilt a wc-be, majd a kezébe adtam egy darab wc-papírt, és megtörölte vele a nuniját

09.24.
- apa zuhanyzás után megkérte, hogy hozzon neki egy alsógatyát. Buni bement a nagyszobába, kivett K fiókjából egyet, majd bevitte neki a fürdőbe
- belekakilt a wc-be, majd a kilépő szőnyegre is csinált egy csomagot

10.06.
- megijedhetett valamitől, mert nem hajlandó ráülni a wc-re (azóta azt már sikerült kideríteni, hogy a lehúzott vízhez van köze, de erre majd visszatérünk, ha már el is tudja mondani, mert az ööööö egyelőre nem világít rá kellőképpen a probléma forrására)
- mikor este elmostam a cumikat, odahúzta a széket a mosogatóhoz, hogy segítsen, és ő pakolta bele a cumikat a szárítóba

10.07.
- továbbra is fél a wc-re üléstől, nem is erőltetem, viszont mikor jöttünk ki a fürdőből, integetett és puszit dobott neki
- kivette K kezéből a farmerját és betette a szekrénybe

10.21.
- levettem reggel az alvós pólómat, letettem az ágyra, amíg felöltöztem, de Buni gyorsabb volt, mire észrevettem már be is pakolta a mosógépbe

10.22. 
- megtanult magától pörögni

11.06.
- kiporszívózta magának az orrát (rendesen, alaposan)

11.07.
- reggel úgy ébresztett minket, hogy csepegtetett az orrunkba

11.17. 
- tisztán kimondta, hogy ANYA <3 
- puszi közben belebüfizett a számba

11.29.
- Buncus az ágyon pörgött és orral eltalálta a falat. Szegény sérült Bucim sírt is, majd rámutatott az orrára, és mondta, hogy fááá (fáj)

11.30.
- voltunk játszóházban, Buncus nagyon élvezte (mi is)

12.02. 
- APA, azóta bőszen ismételgeti, mondanom sem kell, K-val madarat lehetne fogatni

12.03.
- zuhanyoztam, Buci akkor ébredt és a szobája ajtajából elkezdett kiabálni, hogy anya-anya, majd közölte, hogy zu (zuhanyzik), és integetett
- K kiment a szobából, Buci kiabált utána, hogy apa-apa. K visszajött, kérdezte tőle, hogy szóltál,kicsi szívem? Buci rá se nézett, csak vigyorgott, apa kiment, Buncus ismét kiabált - és ezt vagy 5-ször elismételték
- mondogatta, hogy kaka, és tényleg volt a csomagban

12.04.
- reggel arra keltem, hogy ült mellettem az ágyon, simogatta a fejem, és mondogatta, hogy apa-apa (K már elment dolgozni)

+ papa ment el, Buni már előre integetett, majd szegény apum még ki se lépett a lakásból, Buncus már zárta is rá az ajtót
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése