2015. szeptember 30., szerda

A szobatisztaságról - TMI poszt

Bár még nagyon messze vagyunk tőle, de az alapokat megpróbáljuk letenni, hogy ha majd Buci is érett lesz rá, könnyebb legyen neki. Ez alatt azt értem, hogy mi mindig is teljesen természetesnek vettük, hogy Buci követ minket a fürdőbe is, ott van a wc, sosem zárkóztunk be előle. Igen, olyan is volt nem egyszer, hogy miközben nagydolgomat végeztem, ő ült az ölemben és könyvet nézegettünk. Talán ennek is köszönhető, hogy pár hete, mikor először megpróbáltam ráültetni, hatalmas vigyorgással fogadta az egészet. Majd pár nap múlva már pisilt is. Azt is teljesen magától kezdte el, hogy levett wc papírt, kitörölte, majd beledobta a wc-be, nyilván így látta, ez természetes. Ma viszont bele is kakilt a wc-be. Előtte a pelusban csak egy picike vopt, majd mikor ráültettem a wc-re, mondtam neki, hogy ha úgy érzi, kell neki, akkor nyomjon nyugodtan. Olyan büszkék voltunk K-val. Annak ellenére, hogy volt mennyiség, még utána a kilépő szőnyegre is csinált egy adagot, meg pisilt is még, tanulnom kell még a jelzéseit :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése