2015. április 2., csütörtök

Puszikánaán

Mostanában Bucedli hajnalban mindig oda akar jönni közénk durmolni, persze sosem tudunk Neki ellenállni, sőt várjuk is mindig a hajnalt, hogy végre hárman összebújhassunk. Mivel ma reggel K-nak elég korán el kellett már mennie, ezért csak kettesben aludtunk tovább. Aztán mikor felébredtünk reggel, szokásosan a kisasszony már fel is ült, elkezdte a reggeli monológját, én meg úgy csináltam, mintha még mindig aludnék. Erre a legnagyobb meglepetésemre adott egy hatalmas nyálas puszit, majd a kis buksiját odatette a fejemre, én meg abban a pillanatban elolvadtam, és jól összepuszilgattam. 
Este meg hárman játszottunk nagyban, mikor Őbuciságának olyan kedve támadt, hogy elárasztott minket puszikkal (ilyen még sosem volt, általában inkább eltolja a fejünket, ha mi akarunk adni, de legpuszisabb hangulatában is max 2-3 jöhetett szóba). Teljesen el vagyunk kényeztetve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése