2015. március 21., szombat

Fürdés para

Úgy 2 hete lecseréltük a zuhanykabinunkat magastálcásra, mert igencsak kicsi volt már a kiskád Bucinak ,és mivel elég kicsi a fürdőnk, ez tűnt a legjobb megoldásnak. Már alig vártuk, hogy kipróbálhassa, de nem minden úgy alakult, ahogy terveztük. Első alkalommal úgy elkezdett ordítani, hogy inkább beszálltam mellé. Akkor is csak arra volt hajlandó, hogy a lábamon ülve a tappancsai hegyét érje a víz. Viszont azt már élvezte, mikor csapkodtam a lábaival a vizet :) Második nap már alapból készültem a közös pancsira, ekkor már sikerült elérni nagy nehezen, hogy a vízbe beüljön. (Aznap beszéltem telelefonon húgommal, és mondtam neki, hogy ha Buci ennyire megijedt attól, hogy több vízben fürdik, akkor ha meglátja majd a tengert, sokkot fog kapni :) )  Aztán harmadik nap egy hatalmas nyakigkaki után gyorsan bevittük lezuhanyozni, és egy hangja sem volt. Azóta meg már annyira játszik-pakol-rendezkedik, hogy észre sem veszi, hogy bent vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése