2015. január 21., szerda

Éjszaka...

...pocsék volt. Nagyon sokszor felébredt Buci, valószínűleg a foga zavargatja. Hab a tortán, hogy a légzésfigyelő is csipogott egyet. Szerintem csak azért, mert félig a takarón feküdt, legalábbis nagyon remélem. Kétszer ki is vettem magam mellég az ágyba, átölelte a nyakam és ott szuszogott mellettem, nincs is ennél nagyobb boldogság. Viszont én nem igazán tudok vele aludni, mert folyamatosan rettegek, hogy rendben van-e a légzése, le ne essen az ágyról, így inkább visszatettem a kiságyba. Én is nyugodtabban alszok és kipihentebb is vagyok, ami azért fontos, mikor egész nap rohangálok az én eleven kis virágszálam után, mert nem bírnám kialvatlanul a kiképzést :) 
Éppen az előbb aludt el a hercegnő, persze el kellett rázni a popóját, mert a kiságyban és a nagyágyban is egyből indul a felfedező expedíció. kíváncsi vagyok, meddig bírja, de nem jósolok 30 percnél többet... Na majd ha hazajön K, remélem csinálnak együtt egy jó hosszú délutáni alvást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése